Zoek
Sluit dit zoekvak.
Blije Mand

Veelgestelde vragen

Antwoorden op veelgestelde vragen

Heeft u een vraag over een van onze producten? Bekijk onderstaande veelgestelde vragen om te ontdekken of uw vraag al door ons beantwoord is.

Staat uw vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op.

BLIJE MAND is een sociaal maatschappelijk project waarbij cliënten met een (verstandelijke) beperking arbeidsmatig geactiveerd worden. Elke bestelling draagt bij aan de ontwikkeling en succeservaring van deze cliënten. Zo heeft u niet alleen een Blije Mand waarmee u uw naasten blij maakt, maar maakt u ook team Blije Mand blij!

Blije Mand werkt het hele jaar door met verschillende kortingen en acties. Meest actuele acties en kortingen kunt u zien op onze Social Media kanalen en website.

Hierbij een handig stappenplan van hoe jij een product besteld!

Stap 1: Kies een cadeau uit ons prachtige assortiment en voeg deze toe aan de winkelmand.
Stap 2: Voeg nog meer producten toe aan de winkelmand of klik in de winkelmand op ‘voeg nu je kaart toe’.
Stap 3: Kies een kaart en klik op ‘voer tekst in’, voeg de kaart daarna ook aan de winkelmand toe.
Stap 4: Ga door naar afrekenen voor de bezorgdatum en het (aflever) adres.
Stap 5: Kies een betaalmethode, na betaling ontvangt u een orderbevestiging en zodra het pakket klaar is om te verzenden ontvangt u een Track & Trace.

Binnen heel Nederland *

  • Standaard: €5,95
  • Avondbezorging: €7,90
  • *Bezorgkosten Waddeneilanden: €11,49

Je kan tijdens het afrekenen zelf aangeven op welke datum je het pakket geleverd wil hebben.

  • Wanneer je maandag t/m donderdag voor 12.00 uur bestelt, wordt het de volgende werkdag geleverd.
  • Wanneer je vrijdag voor 12:00 uur bestelt, wordt het zaterdag geleverd.
  • Wanneer je vrijdag na 17:00 uur en/of zaterdag of zondag bestelt, wordt het dinsdag geleverd.

Wanneer je de juiste adresgegevens hebt ingevuld, kies je de gewenste leverdatum en het gewenste tijdvak. Dit doe je door de kalender aan te klikken en hier vervolgens de juiste datum/dag aan te klikken. Hierna kies je voor een tijdvak (overdag of avond).

De bestelling wordt altijd vanuit BLIJE MAND verzonden zonder een factuur. De ontvanger weet alleen van wie het pakket afkomstig is als er een kaart met naam aan wordt toegevoegd. BLIJE MAND deelt facturatie of overige informatie niet met de ontvanger.

We proberen uitverkochte artikelen zo snel mogelijk weer op voorraad te hebben. Zodra de producten weer beschikbaar zijn passen we dit direct aan op de website. Houd de site dus in de gaten om op de hoogte te blijven of stuur een email naar bestellingen@blijemand.nl.

Ja dat kan, je kunt meerdere producten met elkaar combineren en wij pakken altijd alles bij elkaar in. Mocht je nog extra wensen hebben mag je in stap 4 bij het afrekenen aangeven wat deze wensen zijn.

Als je bent ingelogd, zie je onder het kopje ‘mijn account’ de recente bestellingen.

Jouw bestelling bij ons ophalen is mogelijk. Wij zijn aanwezig van 10:00 uur tot 15:30 uur. Telefonisch of per mail kan je ons laten weten dat je bij ons langskomt. Wij zorgen ervoor dat de bestelling klaarstaat. Let op zonder bestelling en voorafbetaling is ophalen of binnen wandelen geen mogelijkheid. Vanwege de privacy van onze cliënten kunt u ook niet de afdeling bezoeken, enkel bij de voordeur ophalen.

Jouw bestelling is in goede handen bij PostNL en DHL.

Ja, dit is mogelijk. Je kunt zelf de gewenste bezorgdatum kiezen. Wij kunnen tot 98% garanderen dat uw pakket op de volgende dag wordt geleverd, met uitzondering van zondag.

  • Wanneer je maandag t/m donderdag voor 12.00 uur bestelt, wordt het de volgende werkdag geleverd.
  • Wanneer je vrijdag voor 12:00 uur bestelt, wordt het zaterdag geleverd.
  • Wanneer je vrijdag na 17:00 uur en/of zaterdag of zondag bestelt, wordt het dinsdag geleverd.

 

Dit is helaas niet mogelijk! Dit zijn onze opties:

  • Wanneer je maandag t/m donderdag voor 12.00 uur bestelt, wordt het de volgende werkdag geleverd.
  • Wanneer je vrijdag voor 12:00 uur bestelt, wordt het zaterdag geleverd.
  • Wanneer je vrijdag na 17:00 uur en/of zaterdag of zondag bestelt, wordt het dinsdag geleverd.

Nee, wij bezorgen enkel in Nederland.

Je kiest zelf de gewenste leverdatum. Wij kunnen tot 98% garanderen dat je pakket op de juiste dag wordt geleverd. Mocht je twijfelen of geen enkel risico willen nemen dan adviseren wij het om één dag eerder te laten leveren.

Wanneer je een bestelling eerder of later wil laten bezorgen dan aangegeven, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij zullen dit dan voor je aanpassen.

Je krijgt te allen tijde een mail na aflevering van je bestelling. Zorg ervoor dat je tijdens het bestellen altijd het juiste e-mailadres invult.

Je ontvangt zelf altijd een update via de Track en Trace en de ontvanger krijgt altijd een ‘niet thuis’ bericht van onze vervoerder in de brievenbus. Hierop staat een code waarmee een nieuwe bezorgafspraak gemaakt kan worden, of hier staat op dat het bij de buren bezorgd is. Wanneer er een ophaalpunt in de buurt is, kan het ook voorkomen dat de vervoerder het pakket hier brengt. In dit geval wordt dit ook altijd gemeld op het ‘niet thuis’ bericht.

Wat vervelend dat jouw bestelling nog niet is bezorgd! We willen je vragen de hele bezorgdag af te wachten. De bezorger kan bijvoorbeeld ook nog om 20.00 uur komen. Ook kan het zijn dat de ontvanger niet thuis was en dat hij of zij een briefje in de brievenbus heeft gekregen. Misschien heeft diegene dat nog niet opgemerkt.

Mocht jouw bestelling ook in de avond niet zijn bezorgd en is er verder geen informatie gegeven, neem dan even contact met ons op. We zoeken het graag voor je uit en lossen het voor je op!

Wanneer je nog geen mail hebt ontvangen dat jouw pakket is overgedragen aan de vervoerder, zouden wij nog een wijziging kunnen toepassen. Dit mag altijd gemeld worden via onze klantenservice.

Wanneer je een andere tekst op de kaart wil, mag dit per mail aan ons doorgegeven worden. Graag altijd onder vermelding van het bestelnummer.

Als je je winkelmandje opent, staan hier de gekozen producten. Hier verwijder je eenvoudig een product door op het kruisje ‘’X’’ te klikken.

Op onze niet-gepersonaliseerde producten is het herroepingsrecht van toepassing zoals omschreven in de Richtlijn Consumentenrechten.

  • Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
  • Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen.
  • Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder.

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons, de ondernemer, geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@blijemand.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde en staat retour ontvangen is. Gepersonaliseerde producten en producten waarvan binnen de bedenktermijn de (vers of zweef) garantie vervalt of houdbaarheidsdatum eindigt (zoals bloemen, fruitmanden, ballonnen en bonbons) zijn uitgezonderd van herroepingsrecht.

Neem hiervoor direct contact op met de klantenservice. Zij kunnen uitzoeken waar het fout is gegaan en uiteraard zorgen zij voor een passende oplossing.

Wat jammer dat je jouw BLIJE MAND account wilt verwijderen. Zou je ons dit per e-mail (info@blijemand.nl) willen doorgeven? Dan gaan wij meteen aan de slag met je verzoek.

Wij bewaren alle gegevens in jouw BLIJE MAND account zolang je actief klant bij ons bent.

Op onze website maak je eenvoudig een account aan. Klik op het knopje ‘Inloggen’ en vul de nodige gegevens in. Wanneer je een account hebt aangemaakt ben je direct ingelogd en kun je hier voortaan mee inloggen en je voorgaande bestellingen zien. De bevestiging voor het aanmaken van een account wordt ook naar u gemaild met het (tijdelijke) wachtwoord.

Als je bent ingelogd, kan je eenvoudig je gegevens aanpassen. Ga naar ‘mijn account’ en druk vervolgens op ‘accountgegevens’, hier wijzig je eenvoudig je wachtwoord of e-mailadres.

Ga naar het inlogscherm en druk onder inloggen op ‘wachtwoord vergeten?’ en vul het juiste e-mailadres in. Je ontvangt dan een linkje om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Wanneer je graag op de hoogte bent van ons laatste nieuws kun je jezelf aanmelden voor de nieuwsbrief. Dit kun je aanvinken tijdens het afrekenproces of je kunt je aanmelden via de website. Ga hiervoor naar de homepagina en vul onderaan je gegevens in bij ‘Blijf op de hoogte!’. Als nieuwe abonnee ontvang je ook nog eens een leuke korting als welkomstcadeau!

Let op! Ook als je jezelf hebt uitgeschreven voor al onze e-mails zal je altijd een orderbevestiging, factuur en Track & Trace code ontvangen wanneer je een cadeau bij ons bestelt.

Onderaan de nieuwsbrief kan je jezelf ook gemakkelijk uitschrijven door onderaan op afmelden te klikken.

Bij ons zijn de volgende betaalmogelijkheden van kracht:
iDeal en Creditcard (Visa/Mastercard).

Ja. Zodra je begint met afrekenen kom je terecht in een beveiligde internetomgeving. Zo krijgen anderen niet de kans om stiekem mee te kijken. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het groene slotje in je browser.

Ga naar de winkelmandje. Aan de rechterkant in de winkelmandje zie je een vakje met ‘couponcode’. Vul hier de kortingscode in en druk vervolgens op ‘waardebon toepassen’. De korting wordt dan automatisch verrekend.

Indien een cadeau is beschadigd (de verpakking uitgesloten) of het voldoet niet aan de omschrijving dan hebben wij een 100% tevredenheidsgarantie. Stuur bestellingen@blijemand.nl binnen 24 uur na levering foto’s en een beschrijving van wat er niet goed is gegaan. Onze kwaliteitsmanager zal dit onderzoeken en ervoor zorgen dat uw klacht wordt opgepakt en netjes wordt afgehandeld.

De Blije mand klantenservice is je graag van dienst!

Op werkdagen is onze klantenservice telefonisch (06 13 35 33 77) bereikbaar tussen 10:00–12:00 uur en tussen 13:30-15:00 uur.

Je kunt ons per mail ook altijd bereiken op: bestellingen@blijemand.nl